reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

reklama

Politikárčenie

Facka Ficovi

Ivan Rias

Facka Ficovi

Zaucho, aké voliči vyťali pánu premiérovi, to bolo niečo! Nebola to iba taká obyčajná facka ako od Macka na istej akcii, akú znenazdajky vylepil nešťastnému socdemákovi Rathovi. Vonkoncom nie. Toto zaucho pleslo poriadne a bolo ho počuť aj za hranicami tejto veselej krajinky. Pán premiér si určite bude šúchať líce veľmi dlho.

  • 4. apr 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 19 618x
  • 110
Ako na nový rok, tak po celý rok?

Ivan Rias

Ako na nový rok, tak po celý rok?

Ak máme uveriť tomuto známemu úsloviu, je sa na čo tešiť. Ešte si ani nestihol starý rok povystierať unavené hnáty a uložiť sa na nenávratný odpočinok, jeho nástupca už začína šantiť. Za týždeň, čo je pri žezle, stihol toho už, namôjveru, dosť.

  • 8. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 736x
  • 17
Fico takmer rozložil NATO

Ivan Rias

Fico takmer rozložil NATO

Keď ten váš komik na bratislavskom summite pohrozil, že kým on bude premiérom, nebude súhlasiť s rozmiestnením protiraketového štítu NATO, aliancia sa otriasla v základoch.

  • 4. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 720x
  • 41
Vitajte v kleptokracii, priatelia

Ivan Rias

Vitajte v kleptokracii, priatelia

Ak sa  ešte, nebodaj, nájde niekto, kto si robí ilúzie o bezúhonnosti našich politikov, mal by rýchlo vyhľadať odbornú pomoc a odborníci by mu mali poradiť, ako sa vrátiť do reality.

  • 12. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 231x
  • 70
Minister na cestách

Ivan Rias

Minister na cestách

Vrátil som sa z ciest, zapol som si debnu a čo nevidím? Akýsi blázon brázdi slovenské cesty na konskom záprahu a ľudia na uliciach mu mávajú, zdravia ho a obdivujú. On sa pri nich pristaví a ochotne ukazuje, že má vzadu len slamu, peceň chleba a dáku vodu na pitie. Zarecituje im básničku a ide ďalej.Vysvitlo, že je to minister pôdohospodárstva.

  • 5. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 129x
  • 39
reklama
Čo máte všetci proti pánovi Harabinovi?

Ivan Rias

Čo máte všetci proti pánovi Harabinovi?

V ostatnom čase sa pre médiá stalo veľkým hitom rýpať do ministra spravodlivosti pána Harabina. O čo im vlastne ide?

  • 12. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 650x
  • 110
SNS - hnoj a hnus

Ivan Rias

SNS - hnoj a hnus

To, čo predvádzajú členovia tejto partaje, a najmä ich bos, je jednoducho hnus. A určite to dobre vie aj náčelník exekutívy. Ale prinútiť premiéra konať, to by dalo viac práce ako naučiť Slotu po slovensky.On si predsa v tomto hnoji svoje čisté paprče špiniť nebude. Napokon je len predsedom vlády.

  • 21. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 684x
  • 75
Koho, prekarlamarxa, voliť?

Ivan Rias

Koho, prekarlamarxa, voliť?

Bolo tesne pred voľbami. Ležal som na kanape, počúval Kryla a premýšľal som, či dať svoj hlas Bollovej alebo Sidorovi. Poznám názory oboch, sú veľmi zrozumiteľné. Len povážte.

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 104x
  • 31
Čo je nové v slovenskom šoubiznise?

Ivan Rias

Čo je nové v slovenskom šoubiznise?

Myslím, že za najzaujímavejšiu udalosť možno označiť rozhodnutie Pavla Hrušovského nekandidovať na post predsedu KDH. Však už bolo načase. A vy, ktorí pozorne sledujete našu zábavnú scénu, už viete, že ho má nahradiť Ján Figeľ.

  • 4. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 779x
  • 16
Som komunista a je mi dobre

Ivan Rias

Som komunista a je mi dobre

A my sme stranou česko-slovenského proletariátu a naším najvyšším štábom je Moskva. A my sa chodíme do Moskvy učiť, viete čo? My sa od ruských boľševikov do Moskvy chodíme učiť, ako vám zakrútiť krk. A vy viete, že ruskí boľševici sú v tom majstri...Prejde vás smiech! (Z prejavu poslanca Národného zhromaždenia Klementa Gottwalda v poslaneckej snemovni v roku 1929)

  • 29. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 510x
  • 81
reklama
Už viem, prečo tejto vláde stúpajú percentá

Ivan Rias

Už viem, prečo tejto vláde stúpajú percentá

Náš premiér vsadil na dobré kone. Dobre vedel, čo tento národ potrebuje. Keď chleba nieto, aspoň nech je veselo! A Fico so svojimi kumpánmi nelení. Denne vymýšľajú brilantné vtipy a ľudia sa idú smiechom umlátiť. Nie nadarmo má premiér v kancelárii vyvesený slogan Ako sa žartovalo za Mečiara, tak sa žartovalo i za Dzurindu a bude sa i za Fica!

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 073x
  • 81
Dzurinda, páľ už do...

Ivan Rias

Dzurinda, páľ už do...

Pred dvoma rokmi som sa zahral na vizionára a splodil som túto veršovačku. Bolo mi jasné, že vláda v takejto zostave dlho fungovať nemôže. Asi som na chvíľu zabudol, kde žijem.

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 847x
  • 79
Na Jánošíka mi nesiahajte!

Ivan Rias

Na Jánošíka mi nesiahajte!

Naštvali ste ma, úbohí ľudkovia! Navážate sa do svojho Najvyššieho, a to len preto, že sa tak krásne snaží oživiť pamiatku jedného z najväčších Slovákov. Hanbite sa! Juraj Jánošík si vskutku zaslúži všetku úctu a rešpekt. A mal by byť vzorom nielen pre túto vládu.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 931x
  • 24
Ach, tí naši novinári!

Ivan Rias

Ach, tí naši novinári!

Čudujem sa našim novinárom, namôjveru sa čudujem. Nedajú si pokoj! Rýpu, ustavične vyrývajú do nášho pána premiéra (dúfam, že som ho správne oslovil, nerád by som i ja upadol do nemilosti) a jeho družiny. A potom sa tvária prekvapene, keď im vynadá do špinavcov a špinavých hajzľov.

  • 24. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 104x
  • 11
Anna z Kysúc

Ivan Rias

Anna z Kysúc

- Tá pani je zrúda...kysucká nána, ktorej proste šibe...Ona by mohla tak riadiť verejné WC a rozdávať papier - i takto vtipne po česko-slovensky sa voľakedy vyjadril o svojej súputníčke jeden z najväčších žijúcich Slovákov. A čo vidíme? Anna namiesto stoličky pri kabínkach sedí v parlamente na podpredsedníckom stolci a namiesto toaletného papiera rozdáva rozumy na všetky strany.

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 817x
  • 29
reklama
Fico je trest za to, že sa nemodlíte

Ivan Rias

Fico je trest za to, že sa nemodlíte

Letný lejak ma zahnal pod strechy Tesca, ktoré už poskytovali útočisko pred poriadnym daždiskom peknej hromade ľudí. Bolo ich tam neúrekom. Táto hučiaca masa obopínala budovu takmer po celom obvode.

  • 23. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 971x
  • 88
Zmagorieva sa

Ivan Rias

Zmagorieva sa

A už je to tu! Začína sa veľký politický poker, a hráči pri ňom, ako vždy, blufujú jedna radosť. Hoci víťaza tipovať nemožno, porazený je na lopatkách už teraz. Tak ako doposiaľ, zase je to volič.

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 481x
  • 18
Ako komunisti v Byšte prispeli k porážke KSS

Ivan Rias

Ako komunisti v Byšte prispeli k porážke KSS

V roku 1946 boli v Československu viac-menej posledné slobodné voľby. Rok po porážke fašizmu vládla na Slovensku eufória z víťazstva a nie inak to bolo aj v Byšte.V máji 1946 mali byť voľby a celá obec žila touto udalosťou.

  • 5. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 151x
  • 9
Poslanci darujú notebooky školám

Ivan Rias

Poslanci darujú notebooky školám

Ako by sa vám páčil takýto titulok v novinách, napríklad v SME? Keby som čosi také začul v rozhlase alebo uvidel v telke ja sám, najprv by som si dal pár zaúch, aby som sa presvedčil, či nesním.Veľmi dobre totiž poznám svojich pappenheimských, tí ma doteraz nikdy nesklamali, tak prečo by mali teraz, takmer na konci volebného obdobia?

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu