reklama

Vysypané z rukáva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

- Nič ľudské mi nie je cudzie, povedal kanibal a zožral misionára.

- Obmedzenosť obmedzených je neobmedzená.

- Picháš ako ruža, chváli žena muža.

- Ak ty máš rád akty, neprehliadaj fakty.

- Zdolávať veľhory netúžim, stačia mi pahorky Venušine.

- V škole sme preťahovali dievčatá lanom. Dnes s Alanom.

- Vibrátor, vibrátor...ako len vybrať ho?

- V škole sa pýšila jednotkami. Žiaľ, ostali jej.

- Spadol mi zo srdca Kameň mudrcov.

- Biblia je kniha kníh, šampanské víno vín, Navrátilová žena žien.

- Keď sa rúbe les, lietajú vétriesky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Každá palica má dva konce. Len moja jeden.

- Pozor na sťahovavavé vtáky, páni. V zime odlietajú.

- Vrana k vrane sadá. A dá.

- Nad Tatrou sa blýska, Rómky pivo pijú...

- Som na chate na chate. Kecám s priateľmi.

- Ste obyčajní sprostí vrahovia!

 Skoč nám na hák, Jánošík.

- Darovanému koňaku na hviezdičky nepozeraj.

- Moja nočná mora - Braňo a Nora.

- Peniaze sú mojim najobľúbenejším parfémom. Nesmrdia.

- Jedz do polosýta, pi do polopita a skončíš polomŕtvy.

- Mlčať je zlato. Hovoriť 30 strieborných.

- Aj malý Gašparko dokáže zahrať veľké divadlo. Ak nie je javisko príliš veľké.

- Optimista - o čo skôr zomriem, o to dlhšie budem mŕtvy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ibi, aké je tvoje IQ? Asi 30 cm...

- Casanova, zasa nová?

- Jariabek - Mečiar je slovenský Churchill. No, postavou sa mu už približuje.

- Jano Ľupták - ďakujem NR, dala mi veľa. Veľmo som si pomohol.

- OTO 2004 - A víťazom v kategórii , prepytujem, zabávač, sa stal Vilo Rozboril.

- Castro je hlavný predstaviteľ kubizmu.

- Teplé doplnky od Versacceho.

- Koľkokrát vám mám opakovať, že margarín síce obletel celý svet, ale my sa dnes učíme o 

 kozmonautoch?

- Včera - metresy a konkubíny, dnes - missky a moderátorky.

- Včera som to robil prvýkrát v aute. Tiež mohla zavolať, že nepríde...

- Učiť sa, učiť sa učiť sa...Lenin Krupskej, keď ho uhryzla pri fajke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Poďme sa milovať.

 Chcem to odzadu.

 Ťavolim as emďop.

- Ľudia pite, mal som chlast rád!

- Slečna, mohol by som vás hlbšie spoznať?

Apríl 2005

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu