reklama

Adam a Eva

Predvolal si Pán Boh Evu, v očiach ešte stopy hnevu -

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Starosti mi robí Adam,
všimla si si taktiež, hádam,
že sa chlapec prudko mení -
hrabe sa vždy v prirodzení,
a po nociach potom tajne
sleduje ťa neprestajne.
Všimla som si, Pane, veru,
že ho všetci čerti berú.
Minule mi chytil zadok,
povalil ma potom na bok,
jazykom ma šteklil jemne
nebolo to nepríjemné.
Zrazu vidím, kde má chrastie,
že mu čosi veľké rastie
a prv než to do rúk dal mi,
utiekla som medzi palmy.

Stvoriteľ si škrabká bradu,
mal by som dať tým dvom radu.
Pozri, Eva, ty si žena,
chodíš stále obnažená,
nuž sa nediv, moja milá,
že si vášne prebudila.
Stvoril som ťa z jeho rebra,
tak sa jeho chúťkam nebráň.
Vráť sa k nemu, zahoď strasti,
pokojne sa oddaj slasti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od tej chvíle na tri hony
bolo počuť z kríkov stony,
svedkom sú len nemé skaly,
dobiehajú, čo zmeškali.
Ľúbili sa bez ochrany,
Pán Boh na nich zoslal rany...
Keď ich potom vyhnal z raja,
odchádzali šťastní - traja.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu