reklama

Haló, páni Haulík a Baránek, aj ja som tu!

Zaregistroval som ďalší z prieskumov verejnej mienky na tému Koho by ste volili, ak by sa voľby uskutočnili tento víkend? Prieskumnou vzorkou bolo 1200 respondentov.Tisícdvesto odpovedajúcich ľudí (moje nervy!), také množstvo a niekoľko ráz do mesiaca! Dočerta, páni, a kde som ja?,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Roky a roky trpezlivo čakám, že ma nejaká agentúra osloví, položí mi principiálnu otázku, veď tak veľmi by som chcel byť súčasťou reprezentatívnej vzorky, aktívnym účastníkom prieskumu či respondentom, ako to správne odborne či vedecky voláte. Roky letia ako divé, prieskumov je v každom mesiaci pomaly viac ako slovných perál môjho menovca, a ja stále nič, furtom ostávam mimo hry!

Vaše grafy sa mi naozaj páčia. Sú jednoduché, zrozumiteľné, že by ich pochopil aj Kažimír - je to minister financií, nemôže byť hlúpy.
A viete, čo by to pre mňa znamenalo, ak by som k tým pekným farebným stĺpcom mohol prispieť svojím hlasom aj ja?
Niekedy, ale to nebýva často, sa utešujem, že som azda len vypadol zo štatistiky pri sčítaní ľudu - veď nejaké hárky sa vraj našli aj tam, kde nemali. U nás je všeličo možné, inak si to neviem vysvetliť.
Som predsa vzorný občan tohto štátu, riadne a v stanovenom termíne odvádzam dane, čím prispievam k ekonomickému rozmachu tejto krajiny, a to nikomu nestojím ani za to, aby som sa stal hoci len celkom obyčajnou súčasťou sledovanej vzorky?
Nemám poškodenú DNA, som sociálne adaptabilný, pomáham, kde sa len dá - aj minule som nahlásil suseda na úrad, keď sa mu čivava, to hnusné psisko, priam provokatívne vykadila na trávnik pre barakom.
Pravidelne chodím na STK, emisnú kontrolu aj zubnú prevenciu, na tržnici trpezlivo čakám aj dve hodiny, kým tetka predavačka skočí domov po kasu, aby mi mohla dať bloček od pol kila marhúľ - veď poriadok musí byť.
Ozaj, neviete, kedy sa budú bločky žrebovať?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vonkoncom nechápem, čo robím zle. Som z toho všetkého normálne kojot.
Nemyslím si, že respondentov vyhľadávate náhodným výberom, veď za tie roky som už aj v lote vyhral dve piate - a viete, aká je tam pravdepodobnosť výhry?
Môj známy má aspoň píplmeter, a tak sa - hoci len skromne - zúčastňuje na tvorbe verejnej mienky, má plnohodnotný život, a to pozerá len Jojku a Markízu.

Som empatický ľudomil, viem sa vcítiť do pocitov iných ľudí, a možno mi neuveríte, dokonca aj do pocitov politikov.
Preto viem, akú ohromnú radosť by som urobil predsedovi, ak by som mu dal v ankete svoj hlas. On má takéto prieskumy rád, hoci sa usiluje tváriť nonšalantne.
Koho by nepotešila ustavičná podpora ľudu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poniektorí si pamätáme, akú podporu mal Otec zakladateľ. Okolo paťdesiat percent! Išiel prasknúť od pýchy a nebola s ním normálna reč.
A tie mítingy na Pasienkoch, paráda! Dal pozvážať autobusmi dôchodcov z celého Slovenska a šou jedného muža sa mohla začať.
Rozdivočené babky prežívali orgazmus a div, že v eufórii po ňom nehádzali bombardiaky.
A kde je teraz? Ani pes po ňom neštekne. Je niekde zalezený vo svojej vile, na ktorú si krvopotne zarobil, a čaká, kedy rovnaký osud postretne aj jeho vzorného žiaka.

Áno, milí páni, prosím, položte mi aspoň raz nejakú otázku, veď ja odpoviem, ako sa patrí, a rád.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu