reklama

Nepríjemnosť na masáži

Pred takmer štyrmi rokmi som sa začal hýbať. V mojom prípade pohyb znamená plávanie, beh, rýchlu chôdzu a bicykel. Mohol by som ešte pridať squash, hod oštepom či jazdu na koni, ale radšej to nenapíšem. Nieže by mi to moja vrodená skromnosť nedovolila, ale tieto aktivity idú mimo mňa a klamať sa nepatrí.Hádam by som mohol ešte spomenúť trojskok, ktorý som absolvoval raz v mladosti, keď sa manžel istej paničky vrátil nečakane domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Že hýbať sa treba, to pochopil pred rokmi aj Ch. Bukowski. Hľa, čo napísal vo svojej autobiografii Kapitán odešel na oběd a námořníci převzali velení. Dúfam, že nikomu nebude prekážať čeština, slovenský preklad nie je.
Kdo vynašel eskalátor, pohyblivé schody? Docela šílenej nápad. Lidi jezdí sem a tam po eskalátorech, nahoru a dolů výtahama, potom si sednou do auta a u garáže mají dveře, který se otevírají zmáčknutím tlačítka. A pak chodí do posilovny, aby vypotili trochu přebytečného tuku. Za 4000 let nebudeme mít žádný nohy, budeme se šoupat po prdeli, nebo se budem kutálet jako sudy.
Každý zvíře zničí samo sebe. Dinosauři vyhynuli, protože všechno sežrali a museli žrát jeden druhýho, až nakonec zbyl jen jeden, a ten umřel hladem.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to napísal, prosím, človek, ktorého jediným pohybom bolo pendlovanie medzi losangeleskými putikami či presun z obývačky na toaletu, aby o tom, čo tam „vypotil“, mohol napísať báseň alebo poviedku.

Ale späť k podstate článku.

Ak si namáhate telo, po čase môže nastať kríza, svaly vám stuhnú a s tým treba čím skôr niečo urobiť. A na stuhnuté svalstvo je najlepšia masáž.
Je pravda, že jestvuje i automasáž, ale na rozdiel od autoerotiky vám požadovanú úľavu neprinesie.
Neostáva nič iné, iba sa zveriť do rúk odborníka. A pred dvoma rokmi som to spravil.

Zavolal som do istého masážneho salóna a objednal som sa na procedúru. Videl som niekoľko „náučných“ filmov s touto tematikou, takže som mal celkom dobrú predstavu, čo môžem očakávať.
Tešil som sa, noc pred tým som ani poriadne nespal. To viete, nádherná baba vám po tele rozleje akúsi mazľavú látku a potom po vás hebkými rukami jazdí až do bezvedomia.
To by málokoho nechalo v pokoji.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Privítala ma skutočne pekná bruneta v bielom plášti, z hora na tri gombičky rozopnutom. Cítil som, že sa mi tu bude páčiť.
Dala mi uterák s akousi plachtou a povedala, aby som si po sprche ľahol sem na stôl.
Fajn, osprchoval som sa, poutieral do uteráka i do plachty a vyšiel som zo sprchy.

Brunetka si ma prezrela od hlavy až po kolená a zdalo sa mi, že je spokojná. Ale nebola. Vysvetlila mi, že tu robia iba klasické masáže a nech si dám okolo bedier tú plachtu.
Najradšej by som vyskočil z okna, ale túto disciplínu nemám natrénovanú.
Povedala, aby som si ľahol na stôl, že masér príde o chvíľu. A odišla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po chvíli vošiel akýsi potetovaný chlapík, niečo medzi neandertálcom a gorilou, vylial na mňa za vedro emulzie a pustil sa do práce.

Veľa toho nenahovoril, len sa spýtal, čím som nasral recepčnú.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu