reklama

Horst a Pepi to vedia

Niekto má najviac starostí s tým, že robí všetko pre to, aby žiadne nemal. Je to prirodzené, veď komu by už nejaké starosti chýbali?Ovšem, ak by onými starosťami nebolo to, ako a kde minúť pár melónov. Lebo sú aj príjemné starosti.Opýtajte sa Geissenovcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Keď som prvýkrát zazrel ten manželský pár, zostal som načisto zmítorený. Myslel som si, že sú to Mojsejovci po plastike a že si zmenili meno. Dôvody by sa iste našli.
Nie že by som ich a im podobné perly na Jojke či Markíze pozeral, prisahám na Judínyovej štekle, že nie. Nevidel som ani jeden slovenský seriál a tobôž nie Farmu či Hotel Paradise alebo, nebodaj, Rozborilove hyenoviny. Lebo ja si svoje duševné zdravie chránim.

Ozaj to nepíšem preto, aby som si mohol zakričať, že ostatní sa mýlia. To som parafrázoval klasika Kukučína, ktorý by sa v týchto dňoch dožil 152 rokov. Namôjdušu, takýto titulok bol minule v SME. A Shakespeare by sa minulý mesiac dožil krásnych 448 rokov, dodávam ja. Pravda, ak by medzitým nezomrel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No, vybočil som z témy. Vskutku nikomu nezazlievam to, čo pozerá. Možno ja som kubo a prichádzam takto o skvelé umelecké zážitky. Ale niečo pozerať treba.

Našťastie sú tu Horst a Pepi z TV nákupu. Tých dvoch ja doslova žeriem. Na ich šou sa pozerám s otvorenými ústami, a čo je hlavné, nie som rušený reklamami.
Tí dvaja by aj sneh Eskimákom predali, alebo by vás presvedčili, že fazuľový džús je skvelé afrodiziakum. To, čo predvádzajú pri prezentácii istých nožov, by si zaslúžilo osobitný článok.

Pepi krája, krúžli, píli - od hrozna cez čerstvý chlieb a mäso až po klince všetko. A akokoľvek to znie neuveriteľne, jeden nôž núka len za pár desiatok eur.
Po jeho exhibícii je stôl úplne preplnený pokrájanými potravinami, ktoré by v pohode postačili pre väčší hotel. Ak sa však pozriete na dobre živeného Pepiho, je jasné, kde to všetko potom končí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale...Nebol by to Pepi, ak by vám za cenu jedného noža nepridal ďalších deväť, plus sekáč na mäso!
A vtedy nastupuje Horst, očividne ešte vzrušený z toľkej štedrosti a vyšperkovaným hlasom vás vyzýva, aby ste neprepásli túto jedinečnú šancu.
No Pepi stále nie je spokojný.
Nie, priatelia, počkajte, to ešte nie je odo mňa všetko. Ak zavoláte teraz, ďalšiu sadu nožov dostanete úplne zadarmo. Dve sady nožov i s držiakmi!

Na Horsta v tom momente idú mrákoty, díva sa na Pepiho, či mu nepreskočilo.
Pepi, to nemyslíš vážne, za cenu jedného toľko nožov? Ty si sa musel zblázniť!
Ale pozor, Pepi je vo švungu, a už sa nedá zastaviť. V záchvate dobrosrdečnosti pridáva ešte sadu steakových nožov. Je plný úprimnej žičlivosti a keby to šlo, prihodil by aj Horsta.
Nevídané.
A tie ksichty, ktoré pri tom strúhajú, to treba vidieť! Horst je blízko k orgazmu, lebo len gúľa očami, z ktorých sa dá jednoznačne vyčítať - ak už toto niekto nevyužije, musí byť na hlavu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uf, je to paráda! Tí klauni, a myslím to v dobrom, ma vedia pekne pobaviť.

Neviem, akú kvalitu majú tie nože. Možno sú ozaj také skvelé ako ich Pepi prezentuje. Ja si ich isto nekúpim, lebo mi je podozrivé všetko, čo je zadarmo.

A môj starý otec i tak vravievali, že každý bičak je dobrý, keď je dobre nabrúsený.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu