reklama

Chcete vedieť, ako ste na tom zdravotne? Zavolajte Božene!

Zapol som debnu a zízal som ako Kažimír do grafu. Z ničoho nič mi pribudol nový kanál. A vôbec nie ledajaký, rovno ezoterický! Môj život sa odteraz prudko zmení. Zodpovedné pracovníčky, absolventky vysokej školy odrbu, mi z obrazovky ochotne poradia v ťažkostiach. Či už v zdravotných - možno sa konečne dozviem, čo je lepšie -  zápcha či hnačka alebo finančných. Hádam mi našepnú, do akých akcií mám vraziť svojich ťažko zarobených sedem eur v mariáši.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Tak som si sadol pred telku a zapozeral sa, nech sa zorientujem, ako to funguje. Na monitore sa objavili veľkými číslicami telefónne čísla, na ktoré možno volať, a Pýthia s kartami veľkými ako okenné tabule, ktorá čakala, kým jej niekto nezavolá.
Neviem prečo, ale vizážou mi nevdojak pripomínala Brežneva v jeho najlepších časoch, keď rozdával jazýčkové ako divý. Bol to veľký rozkošník, tento Leonid, opýtajte sa Vasiľa. Ale poďme k veci.

Prebieha to asi takto. Zazvoní telefón.

V (veštica, vedma alebo vymývačka mozgov, ak chcete): Haló, koho máme na linke?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

D (diváčka alebo dušička): Dobrý deň, som Margita, trinásteho prvý tridsaťsedem (predpokladajme rok 1937, hoci v tejto oblasti je možné všeličo). Chcela by som sa niečo dozvedieť o svojom zdraví.

V: No, dušička, vidím, že stoja pri vás dobrí anjeli, Michal a Gabriel a dve svetelné bytosti, ktoré patrili k vám, manžel alebo rodičia. Máte ešte manžela, dušička? Nie? Tak to je jasné, ten vás ochraňuje.
Teraz k zdraviu. Vidím veľkú auru, tretie oko, ste dobrá bytôstka, čistá a krásna. Vidím, že srdiečko vám už trochu slabne, pozor, sú tu isté ischemické zmeny, nábeh na angínu pectoris.
Mozog - cievy sú ešte ako tak, ale pozor na hlavičku, zbytočne si ju neudierajte, to by nebolo moc dobré.
Nohy - hlási sa osteoporóza, ale kýčelné kĺby (asi myslela bedrové) sú ešte ako tak v poriadku, musíte menej behať, choďte radšej stále pomaly.
Túto tetušku teda asi na Zlatej tretre neuvidíme.
Vnútorné orgány - so stolicou vidím problémy, záleží na tom, čo spapkáte, môže to byť zápcha alebo vás to preženie, cukor tiež kolíše, očné pozadie mi vykazuje isté zmeny, noste okuliare.
Celkove ste, dušička, v poriadku, s rodinou udržujte i naďalej kontakty, to vás nasýti energiou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

D: Som sama, dcéra žije v Bratislave, chce ma dať do starobinca.

V: Joj, starobinec, to neznie práve najlepšie, ale nemusíte sa báť, tam si nájdete spoločnosť seberovných, tam vám bude dobre. Chceli by ste ešte niečo vedieť, dušička?

D: Chcela by som vedieť, ako to mám s peniazmi.

V: Dušička, ja tu vidím, že s peniažtekmi to nemáte zlé, penziu si pekne odkladajte, zbytočne nemíňajte. Hlavne si dávajte pozor na všelijakých podvodníkov, ktorí sa vás budú snažiť o ne pripraviť.

Potom si tetuška ešte niekoľko minút poťažkáva na svoj neľahký život, a tým poškodeným zrakom asi sotva vidí bežiaci text drobnými písmenami na spodku obrazovky - cena hovoru 1,81 €/min.
Ak som dobre rátal, dušička prišla asi o dvadsať eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neviem, koľko telefonátov vybavia za deň tieto chytráčky, beží to denne od rána do večera. Spoločnosť, ktorá to technicky zabezpečuje, si príde na celkom slušné peniaze.

Čistá práca.

Zvoní telefón. Dobrý deň, volám sa Anna, som politička. Zakladám novú politickú stranu a chcela by som vedieť, či Slotu z toho netrafí šľak...


Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu