reklama

Práásk!

Ani som netušil, že viem urobiť salto vzad. Stačilo však vykročiť cez vchodové dvere, stúpiť na dobre zamaskovaný ľad pod snehom, a už som mal nohy za hlavou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Jumping panenka! Tak so mnou prasklo, že určite všetkých štrnásť seizmografov na Slovensku zaregistrovalo vibrácie. A to už mám ľudskú hmotnosť. Ak by sa to stalo vlani, keď som vážil tonu, tak by sa seizmológovia išli zblázniť a na Hornáde by sa tvorili cunami.
Kým sa mi vracal vyrazený dych, otrasený mozog sa prihlásil do služby tak, že mi skomponoval peknú pesničku. Žiaľ, pamätám si z nej iba prvé dvojveršie:

Vonku mrzne, žiadne teplo,
na ľade mnou riadne ...

Za ten svet si neviem spomenúť na posledné slovo! Viem iba, že sa to pekne rýmovalo. Škoda, že nepoznám noty, lebo to dielko má aj melódiu. Pravda, nie je to nič svetoborné, úplne jednoduchý nápev, nič náročné, dokázal by to hádam zaspievať aj Rytmus.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fešná panička zo susedného vchodu, ktorá šla náhodou okolo, sa ma opýtala, či sa mi niečo nestalo a nasadila si tmavé slnečné okuliare.
Asi som ju oslnil svojou krásou, či čo, lebo slnko už zapadlo ako Ondro do putiky.

Ondro vravieva, že štamperlík dobrej slivovice nemôže uškodiť. Kdesi vraj čítal, že KUA (Komora učených alkoholikov) to odporúča ako profylaktikum, a tak ich zvykne do seba nasúkať aj dvadsať.
Chce nás asi všetkých prežiť, huncútisko jedno.

„Treba tie svine zažalovať, lebo sneh má byť odprataný a chodníky posypané a tak podobne.“ Povedal to jazyk dômyselne ukrytý za bielo bielym chrupom, ktorý bol orámovaný pekne krojenými karmínovočervenými perami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fíha, nielen pekná je, no i múdra.

Hlava bola ešte trochu rozheganá, ale kapitáň Mozogáň už vydával povely a rady: nezízaj na ňu ako Nemec na orloj, ohúr ju svojimi duchaplnosťami, na ne ženy zvyknú zabrať, nech ťa nemýli, že má manžela, vieš dobre, že je od nej o niekoľko desaťročí starší, šanca tu je, len už otvor konečne papuľu!
Kým som sa však stihol zapojiť do debaty, už jej nebolo, ostal po nej iba jemný závoj vône Coco Chanel.

A koho mám vlastne žalovať a za čo? Domovník je dobrý kamoš, majiteľ štyroch detí a jednej milej bosorky, chodievame spolu na pivo. Zlomené nemám nič, hádam iba srdce, lebo tá baba bola skutočne krásna a viem, že zažijem ešte pekných pár bolestných sekúnd v myšlienkách na ňu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno sa raz osmelím, počkám si na ňu za rohom a keď sa objaví, rozbehnem sa oproti nej a vystrúham jej nádherné salto.

Musím to však stihnúť, kým je sneh a ľad. Podľa rosničiek veľa času nemám.

Úspešný rok bez pádov, priatelia.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu