reklama

Dobrí ľudia ešte žijú

Názov článku som si požičal v trošku pozmenej podobe z dielka Romaina Rollanda. Možno som ho mal nazvať Paranormálne javy u nás, nakoniec, posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Túto sobotu sa konali v Banskej Bystrici Majstrovstvá Slovenska v riešení hádaniek, krížoviek a logických úloh. Môžem sa pochváliť, že titul v hádankách som si v dobrej konkurencii vybojoval nakoniec ja.

Do Košíc sme sa vracali mojím Renaultom až v nedeľu popoludní, keďže doobeda bola ešte súťaž o Putovný pohár časopisu Relax. Kto by chcel vedieť viac, dozvie sa tu. Moju radosť z víťazstva trošku skalila skutočnosť, že mi nejaké dobráčisko potiahlo bočné tesnenie z čelného skla. Ale mávol som nad tým rukou, v pondelok zájdem v Košiciach do servisu a za stovku-dve si to tesnenie kúpim. Veď čo už môže stáť kus gumy, no nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cesta späť by vydala na ďalší článok, tvala neuveriteľných 6 hodín. Tri havárie plus kamión, ktorý vyťahovali dva ťahače z priekopy. Cesta bola zablokovaná vyše hodiny. Zdá sa, že sa nenaučíme jazdiť pozorne.

Dnes som teda zašiel do servisu, chlapíkovi v predajni náhradných dielov som vysvetlil svoj problém. Ochotne sa pozeral v počítači do katalógu a potešil ma, že tesnenie majú na sklade. A že stojí 2600 korún. A to ma už veru, nepotešil. O čo mám slabšie oči, o to lepšie počujem, ale nechal som si cenu zopakovať. Dobre som počul. "Viete, výrobca nám dodáva len kompletné sady tesnení, my nemáme cenník na jednotlivé kusy." 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Načo mi budú štyri tesnenia, keď potrebujem len jedno?" Spýtal som sa sklamane a v duchu som si už chystal peniaze. Keď videl moje rozčarovnie, povedal mi, aby som sa porozprával s pánom Š. zo servisu a hneď ho aj telefonicky zavolal.

Ten mi len zopakoval to, čo som už vedel, tak som mu povedal, že je to od výrobcu pekná lotrovina, takto zdierať motoristov. Povedal mi, že so mnou súhlasí a aby som počkal, že skúsi čosi pohľadať v dielni. Prišiel asi o pol hodiny, v ruke niesol kus gumy a usmieval sa. "Máme tu nejaké havarované vozidlo vašej značky, vzal som ho stade." Spýtal som sa ho, čo som dlžný, a predstavte si, povedal mi, že nič. Toto sa mi teda už dávno nestalo (ak vôbec), dostať niečo zadarmo. V duchu som premýšľal, či mu nedať nejaké peniaze, veď som bol zrazu o 2600 korún bohatší, ale motalo sa tu toľko veľa ľudí a neviem, či by mu to nebolo nepríjemné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak spoň touto formou sa vám chcem, vážený pane, poďakovať. Urobili ste niečo, čo ste nemuseli. Bola to v podstate maličkosť, ale moja viera, že sú u nás ešte dobrí ľudia, sa posilnila.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu