reklama

Minibájky

Nosorožec: Jediný dôvod, prečo neskáčem flopom, je môj roh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vôl: Mám vysoké čelo, asi som veľmi múdry.

Vlk: Počuj, Červená čiapočka, tá tvoja stará mama mi už dlhší čas leží v žalúdku!

Hyeny supom: Až po nás, dámy!

Tak čo, šimpanz, aká bola svadobná noc? Neviem, mal som opicu.

Tchora na záťah neberieme, smrdí grošom.

Žaba: No a čo, že som škaredá. Vás koľko princov pobozkalo, krásavice?

Slimák: Mňa vaša bytová otázka nezaujíma.

Ťava - Pozrite sa, milá priateľka, na tú kaliku dromedára, má len jeden hrb.

Krokodílica - Už aby ten starý krokodíl umrel. Potrebujem novú kabelku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svine: Nehádžte nám perly, máme potom problém so stolicou.

Vlk: Ja že som ti zožral líšťatá? Čo si besná?

Malá dážďovka: Mamička, kedy sa vráti ocko z rybačky?

Ten chameleón sa zase raz pekne vyfarbil!

Jeleň: Nejde mi to do hlavy - som neverný lani, ale parohy nosím ja.

Pštros: Prečo strkám hlavu do piesku? Do zadku ti ju budem strkať, nie?

Medveď: Kradnúť včelám med, to nie je veru med lízať!

Korytnačka: Preboha, len nie misionársku polohu!

Kurča pred grilom: A to sa vážne máme vyzliecť do naha?

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu