reklama

Schôdzka s Bohom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vybral som sa pred hodinou
na stretnutie s Hospodinom,
vonku prší sneh.
Kráčam bosky, len tak v saku,
šialenstvo ma drží v šachu,
vždycky som mal pech.
Nemal som rád nikdy pompu,
Najvyšší mi zoslal kompu,
už sa blíži breh.
Predstúpil som s bázňou v duši,
srdce ako tamtam buší,
prechádza ma smiech.
Ten, čo drží liace sveta,
moje hriechy vzal na seba,
z bordelov a viech.
Vraj som ešte pre raj mladý,
prevyšujú tiene klady,
zaplatil môj cech.
Návratku mi anjel tepe,
už sa plavím nazad k tebe,
čistejší než lieh.

Október 2003

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu