reklama

Politici opäť nesklamali, stále vedia pobaviť

Mám rád humor v každej jeho podobe. Mám rád sarkazmus, iróniu. Páčia sa mi žiletkovité karikatúry, ale aj komické situácie.Predstavte si, že stojíte pred pokladnicou, pred vami otrundžený chlapík, dosť nervózny, lebo účinok „antidepresív“ slabne, a tak treba čím skôr šľahnúť nejaké to poldeci. Panej v strednom veku to za kasou ide dosť pomaly. Zrejme je nová a navyše sa jej práve dokrútila pokladničná páska. Skúša ju vymeniť, ale akosi to nejde. Ľudia začínajú frflať a vtom ten, čo má pod kalapom, po našsky zahlási: „Čo si tam vajcia škrabeš, moja? Poniektorí musíme aj do práce!“Viem, nepatrí sa, no vyprskol som. To je život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Alebo. Elegantná dáma na vyprázdňovacej vychádzke s dogou s predpísaným náhubkom. Myslím dogu. Psisko na trávniku začne vykonávať to, pre čo ho vlastne pani vytiahla z tepla ľudského domova. K dáme sa priblíži chlapík, začne si sťahovať nohavice a spýta sa jej, či je dobre na verejnom WC. Paničke sa od úžasu predĺži tvár ako na Munchovom Výkriku a koža sa jej na nej napne ako po faceliftingu. Mykne vôdzkou, statná doga spraví takmer salto a odparia sa.
To mi roztiahlo gamby.

Lenže najlepšie vtipy zo života predsa len produkujú politici zo samého srdca Európy. Tie nemajú konkurenciu a v dobre obsadenej vtipparáde právom obsadzujú najvyššie priečky. Osobitne pred voľbami. Toľko zábavy ako pri ich fóroch si len tak hocikde neužijete, aj keď pointa každého vtipu je známa vopred - transparentnosť, zdravotníctvo, školstvo, eurofondy či opravy ciest.
Napríklad večne vysmiaty zabávač, ktorého priezvisko je v ostrom protiklade s tým, čo dokáže vypotiť. Veď on sa ide priam pretrhnúť, aby čo najlepšie pobavil najširšie publikum.
Aj minule príkladne zahviezdil, keď sa ho novinárky spýtali, či je to v poriadku, ak sa akási Monika zúčastňuje na rokovaní vlády, a či v tom nevidí súvislosť s nadchádzajúcimi voľbami, keďže tá osoba kandiduje na županku.
Hociktorý iný komik by mal problém povedať čosi vtipné, ale on rovno z otočky vybafol prekrásnu pointu: „Ja som ani nevedel, že kandiduje!“ A ohromeným novinárkam ešte odkázal, aby sa polepšili. To som sa už mlátil po stehnách a rehotal som sa tak, že som si skoro pruh uhnal.
Chápete? Obidvaja sú z jedného kabaretu, a on nevie! Darmo, komikom sa treba narodiť, to sa nedá naučiť.
Ďalším skvelým zabávačom je istý vedecký pracovník, ktorého domovská scéna má akúsi čudnú skratku KSS.
Ten vo svojom predvolebnom vystúpení zahlásil, že v spolupráci s občanmi a štátom chce zaviesť v kraji socializmus, zakázať reklamy, všetky súkromné televízie i tlačové médiá, ktoré patria bohviekomu, a tak ďalej, a tak podobne v rovnakom tóne.
Keď sa vraj splnia tieto body, Bratislava si môže postaviť metro, odstráni sa nezamestnanosť, školstvo a zdravotníctvo budú opäť (!) zadarmo. A seniori tu budú mať havaj.
To som sa už od smiechu šúľal ako Dangl na vlastnej Partičke a zvyšok som už pre slzy nedopozeral. Možno ešte šľahol niečo o mlieku za desať centov a že po čase by mal každý toľko, koľko potrebuje, a peniaze by sa mohli zrušiť. Ach, tí vedci!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak tieto skeče sledoval aj ten z Paláca, muselo mu poriadne lepiť. Toľké roky si buduje imidž najlepšieho zabávača a tu mu rovno pod fúziskami vyrastá nebezpečná konkurencia.
To umelca musí nahnevať, ba naštvať.

Ivan Rias

Ivan Rias

Bloger 
  • Počet článkov:  263
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Spýtajte sa Ondra... Zoznam autorových rubrík:  AforizmyKultúraZábavaMôj názorEpigramyPoéziaPrózaLiterárne maličkostiPolitikárčenieOdpozorovanéOndroSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu